Uruchamianie sprzętu graficznego

Możemy juz odejść od tematów dotyczących pisania gier 3D, a zająć się praktyczną stroną uruchamiania ich. Prawidłowe skonfigurowanie sprzętu graficznego jest chyba najcięższym zadaniem spoczywającym na użytkowniku komputera. Na treść tego podrozdziału składają się wskazówki, podzielone na kategorie, pomocne przy „nakłanianiu” sprzętu do wydajnej i bezproblemowej pracy. Oto niektóre z symptomów niedomagań sprzętu, choć nie jest to oczywiście lista kompletna: trudności z przełączaniem rozdzielczości w Windows, gra nie uruchamia się w ogóle, gra uruchamia się, lecz widać tylko czarny ekran. gra pracuje bardzo powoli, obraz wygląda niepoprawnie. Polega to błyskach ekranu podczas odtwarzania animacji, niewłaściwym wyświetlaniu kolorów oraz innych, niecodziennych zjawiskach,
gra niespodziewanie przestaje działać. Może to być, choć nie musi, sprawka karty graficznej.
Problemy ze sprzętem graficznym zaś można podzielić według następujących kateproblemy z konfiguracją sprzętu, kłopoty z programami obsługi, problemy z kompatybilnością gry, pomieszanie programów obsługi, inne kłopoty wynikające z winy oprogramowania.

Cześć, mam na imię Maksymilian i od wielu lat jestem fanem wszystkiego, co techniczne. Stąd też decyzja o założeniu tego bloga. Mam nadzieję, że treści, które tu publikuję przypadną Ci do gustu, i że zostaniesz tu na dłużej 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *