Tarzan cda

Do utrzymania się „na nogach” pomogły Sound Bla- sterowi nowe biblioteki API, na przykład autorstwa Johna Milesa, choć nie były one stosowane na szeroką skalę. DirectSound zmienił oblicze gier z kilku powodów i stał się dla przemysłu tak ważny, jak graficzne rozwiązania DirectX. Po rozpowszechnieniu i umocnieniu pozycji DirectSound zaczęły powstawać nowe technologie, wśród nich zastosowania dźwięku 3D, który ma obecnie ogromne znaczenie dla tworzenia wirtualnego świata w grach trójwymiarowych. W tym rozdziale zajmiemy się DirectSound, by zrozumieć zasady jego działania. Jeśli nam się to nie uda, zdobędziemy przynajmniej podstawowe informacje, które mogą pomóc przy rozwiązywaniu problemów dźwiękowych w grach.

Cześć, mam na imię Maksymilian i od wielu lat jestem fanem wszystkiego, co techniczne. Stąd też decyzja o założeniu tego bloga. Mam nadzieję, że treści, które tu publikuję przypadną Ci do gustu, i że zostaniesz tu na dłużej 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *