Stąd właśnie biorą się wszelkie poprawki do gier

Pewna część pamięci systemowej może być przydzielana jako pamięć AGP – apertura AGP. Najczęściej stosowanymi ustawieniami są 64 MB oraz 356 MB, choć niektóre płyty główne umożliwiają użycie innych wartości. Czasem jednak wina leży po stronie gry. Potencjalnie sytuację taką może wywołać użycie przez grę mechanizmu automatycznego zarządzania teksturami DirectX. Co prawda kolejne wersje DirectX coraz lepiej dają sobie radę z tym zadaniem, w szczególności zaś wersja 7, jednak często niezbędna staje się interwencja programisty. Zawsze natomiast może zdarzyć się, że wszystkiemu winna jest sama gra. Stąd właśnie biorą się wszelkie poprawki do gier tzw. łaty, które mają za zadanie nie tylko usuwać błędy, ale również podnosić wydajność gier. Poprawka 220 do gry Unreal na przykład zapewnia serwis dla Direct3D, lecz zawarta w niej implementacja obsługi tekstur przez Direct3D jest bardzo mizerna. Sytuację naprawiono w poprawce 225f.

Cześć, mam na imię Maksymilian i od wielu lat jestem fanem wszystkiego, co techniczne. Stąd też decyzja o założeniu tego bloga. Mam nadzieję, że treści, które tu publikuję przypadną Ci do gustu, i że zostaniesz tu na dłużej 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *