Obsługa sprzętowa DirectX

Kilka razy do roku Microsoft organizuje zlot zwany Meltdown. Na tym zlocie producenci oprogramowania i sprzętu spotykający się po to, żeby sprawdzić funkcjonowanie nowych gier na nowym sprzęcie przy użyciu najnowszych wersji DirectX. Latem 1999 roku Microsoft dał producentom gier wyraźny sygnał: korzystajcie z Windows 2000 jako podstawowej platformy. Dobre wiadomości są również dla graczy. Windows 2000 wyposażono w DirectX 6.1. Obsługa programów obsługi sprzętu dla DirectX 6.1 w Windows 2000 było do niedawna słabe – szczególnie jeśli chodzi o zaawansowane karty dźwiękowe PCI, obecnie jednak niemal wszystkie akceleratory grafiki 3D dysponują programami obsługi dla Windows 2000. Podobnie rzecz się ma z większością sterowników gier USB.

Cześć, mam na imię Maksymilian i od wielu lat jestem fanem wszystkiego, co techniczne. Stąd też decyzja o założeniu tego bloga. Mam nadzieję, że treści, które tu publikuję przypadną Ci do gustu, i że zostaniesz tu na dłużej 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *